Pečujeme o vás, abyste o sebe mohli pečovat...

V případě jakékoli nejasnosti nás neváhejte kontaktovat, a to buď e-mailem na info@naturals.cz, nebo telefonicky na +420 603 910 496.

 

Poštovné a platební podmínky v ČR

Zboží dodáváme prostřednictvím doručovací společnosti Česká pošta (platit můžete dobírkou a převodem) jako Balík do ruky s doručením do druhého dne.

ZDARMA PŘI PLATBĚ PŘEVODEM A OBJEDNÁVCE NAD 500 KČ!

Bezhotovostní platba předem na náš účet: 79 Kč

Platba na dobírku:  119 Kč 

 

Balné, poštovné a platební podmínky v SR

Osobní vyzvednutí ve výdejně HeurekaPoint/Uloženka/DPD Pickup po celém Slovensku

Bezhotovostní platba předem na náš účet: 119 Kč

Platba na dobírku: 159 Kč

Po přijetí Vaší objednávky Vám mailem pošleme částku pro pro platbu v eurech. CENU ZBOŽÍ PŘEPOČÍTÁVÁME FIXNÍM KURZEM, KTERÝ JE OD 13.7. 2015 26 KČ ZA 1 EUR. Zboží pak zaplatíte na náš eurový účet vedený u FIO banky.

Více informací o vyzvedávání objednávek v síti HeurekaPoint (Uloženka) najdete zde.

 

Zaslání až domů se Slovenskou poštou

Tuto službu provozuje také společnost HeurekaPoint (Uloženka), která zásilky rozesílá z Bratislavy. Cena je také 119 Kč při platbě převodem, 159 Kč při platbě dobírkou. Po přijetí Vaší objednávky Vám mailem pošleme částku pro pro platbu v eurech. CENU ZBOŽÍ PŘEPOČÍTÁVÁME FIXNÍM KURZEM, KTERÝ JE OD 13.7. 2015 26 KČ ZA 1 EUR. Zboží pak zaplatíte na náš slovenský účet vedený u FIO banky

 

Osobní vyzvednutí

Objednávku si také můžete vyzvednout osobně v kanceláři Naturals CZ , Laubova 6, 130 00 Praha 3 - Vinohrady. Kvůli termínu vyzvednutí Vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky. Vždy prosím vyčkejte na potvrzující mail, že je vaše zboží připraveno k vyzvednutí.

 

Expedice zboží

Objednávky obvykle expedujeme druhý až desátý pracovní den po dni jejich přijetí. Pokud potřebujete zboží dostat do určitého termínu, napište to, prosím, do poznámky v objednávkovém formuláři - budeme se snažit vyjít vám maximálně vstříc.

 

Změna a zrušení objednávky

Svoji objednávku můžete bez udání důvodu změnit, nebo zrušit do 24 hodin od jejího provedení zasláním e-mailu na info@naturals.cz. Po uplynutí této lhůty je objednávka považována za závaznou a je možné ji změnit nebo zrušit pouze na základě telefonické dohody na čísle +420 603 910 496. Do e-mailu uveďte prosím své jméno, adresu, telefonní číslo, které jste použili při objednávce zboží, a popis objednaného zboží, popř. můžete zaslat zpět e-mail potvrzující vaši objednávku s doplněním požadavku na změnu či na zrušení. O akceptaci vašeho požadavku vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky.

 

Výměna a vrácení zboží

Výměna zboží

Výměnu zboží můžete provést do 14 dnů od jeho doručení na Vaši adresu po e-mailové či telefonické dohodě s námi.

Při výměně zboží platí stejné podmínky a stejný postup jako při jeho vracení (viz níže).

K vyměněnému zboží vám bude přiúčtováno také poštovné v hodnotě 119 Kč v rámci ČR nebo 139 Kč na Slovensko bez ohledu na zvolený druh přepravy.
 

Vrácení zboží

Zboží, které vám už bylo doručeno, můžete bez udání důvodu do 14 dnů od přijetí vrátit za podmínky, že je zabalené v originálním ochranném obalu (pokud jej má), není poškozené, použité nebo jinak znehodnocené a je tedy dále prodejné.

NENÍ MOŽNÉ MĚNIT PARFÉMY, DEODORANTY A ZBOŽÍ VE VÝPRODEJI, KTERÉ JE ZLEVNĚNO Z DŮVODU BLÍŽÍCÍ SE EXPIRACE!!

V NĚKTERÝCH PŘÍPADECH NEMÁ ZBOŽÍ OCHRANNÝ OBAL, KTERÝ BY BRÁNIL JEHO POUŽITÍ - V TAKOVÉM PŘÍPADĚ SI VYHRAZUJEME PRÁVO NA DŮKLADNÉ PŘEZKOUMÁNÍ VÝROBKU. POKUD VZNIKNOU POCHYBNOSTI O TOM, ŽE ZBOŽÍ NEBYLO POUŽITO, ZTRÁCÍ KUPUJÍCÍ PRÁVO NA JEHO VRÁCENÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ. 

Postup při vracení zboží:

  • zboží odešlete jako doporučený balík  či doporučený dopis s přepravcem Česká pošta (ne na dobírku) na vlastní náklady na adresu InBIO s.r.o/ Naturals.cz, Laubova 6, 130 00 Praha 3  - můžete ho také přinést do naší provozovny na téže adrese.
  • v zásilce s vraceným zbožím musí být vložen originál dokladu o nákupu zboží v našem e-shopu (doporučujeme ponechat si kopii pro vlastní potřebu)
  • e-mailem nebo telefonicky vás budeme kontaktovat ohledně bezhotovostního vrácení peněz - vrácena vám bude celá částka rovnající se ceně zboží, včetně poštovného či dobírkovného, pokud vracíte celou objednávku, nebo pouze suma rovnající se ceně výrobku(ů) v případě, že vracíte pouze část objednávky
  • náklady spojené s vrácením zboží zpět prodejci při odstoupení nese vždy kupující
  • pokud zboží, které nám zašlete, vykáže známky použití, poškození či znehodnocení, zašleme Vám vyjádření, proč na výměnu zboží do dvou týdnů bez udání důvodu ztrácíte nárok a poté Vám zboží zašleme zpět - náklady 119 Kč včetně DPH v rámci ČR nebo 139 Kč v rámci SR na opětovné zaslání zboží Vám naúčtujeme jako doběrečné k této zásilce

 

Záruka a reklamace

Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta v délce 24 měsíců, resp. individuálně podle doporučeného data spotřeby každého výrobku.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným opotřebením
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávnou manipulací
  • nesprávným skladováním

Reklamace

Reklamace řešíme vždy individuálně na základě vzájemné dohody a v souladu s platným právním řádem.

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození.

Případné vady je kupující povinen neprodleně nahlásit, a to buď telefonicky na čísle +420 731 040 804 , nebo e-mailem na info@naturals.cz

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Postup při reklamaci:

  • o reklamaci nás neprodleně informujte buď telefonicky na čísle +420 731 040 804 nebo e-mailem na info@naturals.cz
  • zboží zašlete Českpu poštou jako doporučený balík nebo doporučený dopis (ne na dobírku) na adresu InBIO s.r.o/ Naturals.cz, Laubova 6, 130 00 Praha 3 nebo donést osobně do naší provozovny na téže adrese
  • do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu
  • přiložte originál dokladu o nákupu reklamovaného zboží v našem e-shopu – doporučujeme zhotovit si kopii účtenky a tu si ponechat pro vlastní potřebu
  • reklamované zboží vám bude vyměněno za identické a zasláno zpět na adresu uvedenou v zásilce – pokud to nebude možné, budeme reklamaci řešit vždy individuálně

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, kterým se rozumí okamžik doručení reklamovaného zboží na naši adresu. V případě delší reklamace vás budeme kontaktovat a domluvíme se s vámi na dalším postupu.

Mimosoudní řešení sporů (s anglickou zkratkou ADR - Alternative Dispute Resolution) je systém, který při řešení sporů umožňuje alternativní postup, tedy jiný postup než klasickou soudní cestou. ADR je efektivním nástrojem pro spotřebitele, obchodníky a v neposlední řadě pro státy, kterým umožňuje „odlehčit“ soudům od případů, které zpravidla nejsou složité po právní stránce a rozhodnutí o nich soudní cestou je neúměrně nákladné časově i finančně. Spotřebitelům i obchodníkům má ADR přinést především rychlost, jednoduchost a nízké náklady.

Veškeré informace a formuláře najdete ZDE

 

Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.

Vaše osobní údaje jsou chráněny na základě Zákona č. 101/2000 Sb. Tyto údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci s vámi, a nebudou poskytovány třetím osobám ani jinak dále zveřejňovány.

Registrací do systému berete na vědomí, že jste povinen/na své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě.

 

TOPlist